AdQuick-målgrupper för att driva din nästa kampanj

Vårt team är glada över att kunna presentera några nya funktioner som kommer att modernisera dina reklamkampanjer utanför hemmet (OOH) om du fortfarande kör dem på traditionellt sätt.
Våra datadrivna kampanjdesign- och planeringsverktyg gör det nu möjligt för dig att använda målgrupper för att planera dina OOH-kampanjer, vilket är en ny funktion för OOH som många byråer och tekniska plattformar inte har för närvarande. Detta innebär att du nu kan utnyttja data för att fatta smartare, mer välgrundade beslut om var du ska placera dina OOH-annonser, maximera effekten av din budget och nå nyckelanvändare som bryr sig om ditt varumärke, liknande online
AdQuick-produkten stöder en rad målgruppstyper, inklusive förstapartspublik via Liveramp. Vi stöder också köpbaserade målgrupper genom Catalina, vi har tillgång till över 400+ målgruppsleverantörer (Experian, Mastercard, Foursquare, Comscore) och 500 000+ målgruppssegment genom Liveramp, Census Demografiska målgrupper och Geopath Audiences. Detta innebär att du har tillgång till den mest relevanta och heltäckande informationen för att informera dina OOH-kampanjer.
Våra värmekartor och enhets-/skärmfiltreringsförmåga gör det enkelt att identifiera de bästa enheterna för att nå din målgrupp. Även om målgrupper i OOH inte tillåter matchning på 1-1 användarnivå, hjälper vår teknik dig att välja de bästa enheterna för att nå din målgrupp, vilket gör dina OOH-annonseringsutgifter mer effektiva.
Vi tror att dessa nya funktioner kommer att revolutionera hur du planerar och genomför dina OOH-reklamkampanjer, och vi är glada över att vara i framkant av denna förändring. Om du har några frågor om våra nya funktioner eller hur du kommer igång med AdQuick, tveka inte att kontakta vårt team (du kan komma igång här om du inte redan har ett konto).
Glad publikinriktning!