Reklam

Vi presenterar vår första AdQuick-varumärkesannons

Reklam utanför hemmet (OOH) har genomgått en revolution, precis som allt annat som möjliggörs av programvara. Vårt team skapade AdQuick ur en frustration vi såg över en av de mest effektiva formerna av reklam som förblev en svart låda: vi visste att det borde vara mätbart, att planering och distribution av annonser borde vara enkelt och att processen borde tänkas om. för den digitala eran.

Våra användare förstår djupt detta behov och varför OOH måste moderniseras och föras in i framtiden. Ändå har mycket av den större reklam- och marknadsföringsgemenskapen fastnat. Så med det lanserar vi vår egen nya annonskampanj via en serie videor för att dela vår historia, varför annonsörer bör använda moderna verktyg med metaforen rehabilitering. Vi kommer att hålla det här inlägget kort om text eftersom vi tror att vår kreativa kommer att berätta historien. Vi hoppas att du vill följa med oss ​​på vägen mot en ljusare framtid och göra ett stort intryck med AdQuick.

Se även  Topp 12 jobb var som helst resmål för millennials

Related Articles

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Back to top button